No Title
cv: 2622 bekijken ------------------------------<-<- pagina terug
  • Reageer per email
  • Bel voor bemiddeling
  • Naar alle CV's



Migratie van Novell naar Windows 2000 + Citrix.

in overleg
opdracht in: Informatietechnologie



Periode : april 2004 - heden
Bedrijf : Huis & Hypotheek Nederland B.V.
Functie : Systeem- / Applicatiebeheerder / Helpdesk
Werkzaamheden : Intern Systeembeheer, 1e , 2e en 3e lijns support,
Verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van Windows 2000 / Exchange en terminal servers, tevens directe gebruikersondersteuning (26 eindgebruikers) op gebied van netwerk en applicaties. Daarnaast hoofd aanspreekpunt voor +/- 70 franchisenemers waaraan 1e ,2e en 3e lijns support aan geleverd wordt.

Periode : januari 2003 - mei 2004
Bedrijf : Diverse Freelance Projecten
Opdrachtgever : Harrvey Nash , EMWI-IT bv, MIXIT bv, T-Systems
Functie : 1e , 2e en 3e lijns support, Uitrol coördinator
Helpdeskmederwerker, Migratie Medewerker, Ordermanager
Werkzaamheden : T-systems als uitrolcoördinator / planner 1e,2e,3e lijns
Support voor klanten en uitrolmedewerkers Via MIXIT bij
Vodafone verscheidene migratie projecten gedaan
waarbij servers bij Vodafone Citypoits werden gemigreerd.
Via EMWI-IT verscheidene malen 1e /2e /3e lijns support
werkzaamheden uitgevoerd, o.a. bij ABB. Tevens Interim
ordermanager/ helpdeskwerkzaamheden uitgevoerd via EMWI
bij Novaxess.


Periode : maart 2002 - januari 2003
Bedrijf : Brondale B.V. (Failliet)
Opdrachtgever : (intern) / Nederlandse Spoorwegen / Smiths Food Group
Functie : Senior System Engineer / Consultant
Werkzaamheden : Migreren van werkplekken van Windows 95 naar Windows 98.
Ondersteuning van eindgebruikers
Registreren en administreren van handelingen in Lotus Notes. Opzetten en inrichten van procedures.

Periode : mei 2001 - februari 2002
Bedrijf : Brondale B.V.
Opdrachtgever : Amsterdam Thuiszorg
Functie : Helpdeskcoördinator / 1e, 2e, 3e lijns support /Applicatiebeheer
Werkzaamheden : - Telefonische en on-site ondersteuning en begeleiding van
indgebruikers m.b.t. thuiszorg gerelateerde applicaties.
Monitoren en optimaliseren van automatiseringsgerelateerde processen binnen Amsterdam Thuiszorg volgens ITIL normen.
Helpdeskcoördinator.
Applicatiebeheer

Periode : juli 2000 - april 2001
Bedrijf : Agrippa Business Solutions (Failliet)
Opdrachtgever : KPN Telecom Regio Noordwest
Functie : Manager Orderdesk
Werkzaamheden : Binnen het ITIL Servicemanagement concept van de KPN, eindverantwoordelijk geweest voor de volledige automatiseringsinventaris.(Configuration management)
Het bereik hiervoor was de regio Noord West met circa 2.500 eindgebruikers.

Periode : december 1999 - juli 2000
Bedrijf : Agrippa Business Solutions
Opdrachtgever : KPN Telecom Regio Noordwest
Functie : Senior Support Engineer / Systeembeheerder


Werkzaamheden : Verzorgen van 2e en 3e lijns ondersteuning op Hard en Software.
Uitvoeren van de dagelijkse beheerwerkzaamheden waaronder het
monitoren van alle Windows® NT™ 4.0 systemen. Het beheer werd
zoveel mogelijk pro actief uitgevoerd.. Bij calamiteiten op de juiste
wijze uitvoeren van de herstelwerkzaamhede dan wel het escalatie
traject.Binnen de KPN werd veel aandacht besteed aan het op de
juiste wijze administreren van uitgevoerde werkzaamheden.

Periode : april 1999 - november 1999
Bedrijf : Agrippa Business Solutions
Opdrachtgever : PriceWaterhouseCoopers
Functie : Senior Support Engineer
Werkzaamheden : Het oplossen van incidenten aan Hardware en Software voor zowel workstations als servers op een Novell® 4.12 platform met Microsoft® Windows® NT™ Workstations. Begeleiden van gebruikers met de specifieke bedrijfsapplicaties.

Periode : maart 1999
Bedrijf : Brunel-IT
Opdrachtgever : NS
Functie : Consultant
Werkzaamheden : Het concept projectplan “millennium-migratie workstations” voor de regio Midden Nederland geschreven en uitgewerkt. Daarbij is uitgezocht welke Hardware en Software er illennium-
Compliant is en welke maatregelen er getroffen moesten worden. Indien de Hardware en of Software niet compliant was deze ervangen of ombouwen.

Periode : september 1998 - februari 1999
Bedrijf : Brunel-IT
Opdrachtgever : Unilever
Functie : Consultant/Projectmedewerker

Werkzaamheden :- Migratietraject gedaan waarbij de bestaande PC's werden
omgezet naar Windows NT 4.0 Workstation op een
Novell 4.12 platform.

- Inventarisaties uitgevoerd van de bestaande Infrastructuur.
- Herinstallaties van de bestaande Hardware.
- Installatie van nieuwe Hardware.
- Plaatsen van de Hardware.
- Converteren van gegevens van gebruikers.
- Begeleiden van gebruikers met startproblemen.
- Oplossen van incidenten op de totale Infrastructuur.

Periode : juni 1998 - september 1998
Bedrijf : Brunel-IT
Opdrachtgever : Belastingdienst
Functie : Projectmedewerker
Werkzaamheden : Meegewerkt aan het UCOS project waarbij gebruikers
overgingen naar Windows NT 4.0 Workstations op een Novell
4.12 platform.
- PC's hergeïnstalleerd.
- PC's geplaatst.
- Het begeleiden van gebruikers bij het opstarten in de nieuwe omgeving en het oplossen van softwarematige storingen aan PC's en het netwerk (nazorg).
- Schrijven van de desbetreffende systeemdocumentatie.

Periode : januari 1998 - juni 1998
Bedrijf : Brunel-IT Rotterdam
Opdrachtgever : KBC Bank
Functie : Consultant/Senior Support Engineer
Werkzaamheden : Helpdesk voor alle kantoren van de KBC Bank in Nederland
opgezet, waarbij alle vormen van support werden uitgevoerd.
- Uitvoeren van systeembeheer in een Microsoft Windows NT 4.0 omgeving met Windows NT 4.0, Windows 95 en OS/2 Workstations. De werkzaamheden bevatten o.a. het aanmaken en verwijderen van gebruikers, rechten en diskquota's toekennen, backup's uitvoeren en controleren, oplossen van
problemen (remote) aan zowel servers en workstations en het verlenen van gebruikersondersteuning.


Periode : februari 1996 - december 1997
Bedrijf : Brunel-IT
Opdrachtgever : KPN Telecom
Functie : Systeembeheerder
Werkzaamheden : Uitvoeren van de systeembeheer werkzaamheden op Novell
3.12 platform met Windows 3.x Workstations. Werkzaamheden bevatten o.a. gebruikers en groepen aanmaken, mailboxen aanmaken, hard- en softwarematige storingen verhelpen.
- Backoffice, remote incidenten oplossen, oplossingen voor incidenten aan de fieldoffice ter uitvoering aanleveren, incident control.
- Changeoffice, oplossen van escalaties, inplannen en ter uitvoering laten brengen van RFC's (Requests For Change).