No Title
cv: 3279 bekijken ------------------------------<-<- pagina terug
  • Reageer per email
  • Bel voor bemiddeling
  • Naar alle CV's



2e en 3e lijns support. MCSE, CNE
Geleen
1-1-2010
Freelance job

Basis- & Beroepsonderwijs
HTS - Informatietechnologie

Technisch & Vakgericht Microsoft Certified System Engineer (MCSE)
∑ Networking essentials∑ Administering MS-Windows NT 4.0∑ MS-Windows NT 4.0 Core Technologies∑ MS-Windows NT 4.0 Supporting Enterprise Technologies
Overige Microsoft
∑ 70-270 Installing, Configuring and Administering Windows XP Professional.
Certified Novell Engineer (CNE5)
∑ Netware 5 Administration∑ Netware 5 Advanced Administration∑ Design and Implementation Netware 5∑ Integrating with MS-Windows NT
Overige Novell
∑ Netware 3.12 administration∑ Netware 3.12 advanced administration∑ Netware 4.11 administration
ITIL Essentials


Persoonlijke vaardigheden Cursus telefonisch communiceren
Communicatiecursus: de klant als ontwikkelmotor


Periode januari 2005 - mei 2005
Opdrachtgever ASML
Rol Incident/change controller / Auteur standard incident en change procedures.
Taken &Verantwoordelijkheden ∑ Voor een nieuwe werkplek verantwoordelijk voor de migratie en ontwikkeling van standaard change procedures (SCP's) en standaard incident procedures (SIP's)∑ Verantwoordelijk voor de transitie van de ITIL methodiek naar de nieuwe omgeving∑ Interface functie tussen operationeel beheer en service management∑ Belast met het vertalen van de flow van incidenten en changes naar de beheersorganisatie


Periode maart 2002 - december 2004
Opdrachtgever ASML
Rol Incident/change controller / 2e en 3e lijns support medewerker
Taken &Verantwoordelijkheden ∑ 2e en 3e lijns Client support∑ 2e lijns server support∑ Verantwoordelijk voor de opzet en inregeling van een monitoring mogelijkheid∑ Verantwoordelijk voor 2e en 3e lijns client support changes op het gebied van MS-Windows NT 4.0 en MS-Windows 2003 professional. ∑ Verantwoordelijk voor het begeleiden van 2e en 3e lijns server support changes op het gebied van MS-Windows NT 4.0, MS-Windows 2000 server en MS-Windows 2003 server∑ Operationeel beheerder in een kantooromgeving met wereldwijd 3500 gebruikers verspreid over 3 grote locaties met ieder diverse sublocaties.∑ Verantwoordelijk voor het vertalen van verbeterprocessen in overleg met service management.


Periode mei 2001 - januari 2002
Opdrachtgever KPN ESN (Enterprise Solutions Nederland)
Rol 3e lijns support medewerker
Taken &Verantwoordelijkheden ∑ 3e lijns support op een uitfaserende Novell 3.11 omgeving∑ Ontwikkeling van een werkplek op basis van Windows 2000 server en Windows 2000 professional voor 700 gebruikers verspreid over verschillende locaties. ∑ Aanspreekpunt voor de locale helpdesk inzake 2e en 3e lijns support issues



Periode mei 2000 - maart 2001
Opdrachtgever ASML
Rol Vervangend change controller
Taken &Verantwoordelijkheden ∑ 2e en 3e lijns Client support∑ Verantwoordelijk voor 3e lijns support changes op het gebied van MS-Windows NT 4.0∑ Operationeel beheerder MS-Windows NT Client-niveau in een kantooromgeving met wereldwijd 3500 gebruikers∑ Interface functie tussen operationeel beheer en service management


Periode september 1999 - april 2000
Opdrachtgever Dienst Informatie Voorziening (DIV)
Rol Technisch projectleider en tactisch beheerder
Taken &Verantwoordelijkheden ∑ Verantwoordelijk voor advisering en uitvoering van een migratie naar een nieuwe kantoorautomatiseringsomgeving voor 150 gebruikers (Netware 5 met Zen technologie) op diverse lokaties∑ Het geven van adviezen aan de klant m.b.t. de aanschaf van hard- en software∑ 2e en 3e lijns Server en Client support gekoppeld aan migratie traject∑ Auteur van documentatie met betrekking tot procedures gebaseerd op de ITIL methodiek


Periode februari 1997 - augustus 1999
Opdrachtgever DSM
Rol Tactisch beheerder, hoofd helpdesk
Taken &Verantwoordelijkheden ∑ Operationeel en tactisch beheerder in een gemengde kantoor- en fabrieksomgeving van 700 gebruikers met 600 PC's∑ Eindverantwoordelijke richting klant voor het functioneren van de helpdesk (ITIL georiŽnteerd)∑ Verantwoordelijk voor aanname van medewerkers∑ Technisch aanspreekpunt voor een projectteam dat een migratie heeft verzorgd van Novell 3.12/MS-Windows 3.11 naar Novell 4.11/MS-Windows 95∑ Verantwoordelijk voor adviezen aan de klant m.b.t de aanschaf van hard- en software


Periode december 1996 - januari 1997
Opdrachtgever OCE
Rol Helpdeskmedewerker
Taken &Verantwoordelijkheden ∑ Helpdeskmedewerker 1e en 2e lijnsondersteuning∑ Gebruikersondersteuning en voorlichting∑ Verantwoordelijk voor de fysieke netwerk infrastructuur



Periode februari 1996 - november 1996
Opdrachtgever DSM
Rol Helpdeskmedewerker
Taken &Verantwoordelijkheden ∑ Helpdeskmedewerker∑ Gebruikersondersteuning en voorlichting


Periode februari 1997 - heden
Opdrachtgever Architectengroep HVNA B.V.
Rol IT verantwoordelijke
Taken &Verantwoordelijkheden ∑ Levering van de volledige automatiseringsdienst voor 25 werkplekken bestaande uit 21 Cad werkstations, 4 support stations, 3 servers, 2 plotters en 6 printers∑ Verantwoordelijk voor de installatie van het volledige serverpark, remote support, netwerkinfrastructuur op basis van windows 2003 server, active directory en windows XP professional∑ Verdeeld over twee locaties∑ 1e, 2e en 3e lijn support


Periode April 2002 - heden
Opdrachtgever Pickťe Makelaardij B.V.
Rol IT verantwoordelijke
Taken &Verantwoordelijkheden ∑ Levering van de volledige automatiseringsdienst voor 15 werkplekken, 3 servers en 4 printers∑ Verantwoordelijk voor de installatie van het volledige serverpark, remote support, netwerkinfrastructuur op basis van windows 2003 server, active directory en windows XP professional∑ Verdeeld over twee locaties∑ 1e, 2e en 3e lijn support