No Title
cv: 3279 bekijken ------------------------------<-<- pagina terug
  • Reageer per email
  • Bel voor bemiddeling
  • Naar alle CV's



2e en 3e lijns support. MCSE, CNE
Geleen
1-1-2010
Freelance job

Basis- & Beroepsonderwijs
HTS - Informatietechnologie

Technisch & Vakgericht Microsoft Certified System Engineer (MCSE)
· Networking essentials· Administering MS-Windows NT 4.0· MS-Windows NT 4.0 Core Technologies· MS-Windows NT 4.0 Supporting Enterprise Technologies
Overige Microsoft
· 70-270 Installing, Configuring and Administering Windows XP Professional.
Certified Novell Engineer (CNE5)
· Netware 5 Administration· Netware 5 Advanced Administration· Design and Implementation Netware 5· Integrating with MS-Windows NT
Overige Novell
· Netware 3.12 administration· Netware 3.12 advanced administration· Netware 4.11 administration
ITIL Essentials


Persoonlijke vaardigheden Cursus telefonisch communiceren
Communicatiecursus: de klant als ontwikkelmotor


Periode januari 2005 - mei 2005
Opdrachtgever ASML
Rol Incident/change controller / Auteur standard incident en change procedures.
Taken &Verantwoordelijkheden · Voor een nieuwe werkplek verantwoordelijk voor de migratie en ontwikkeling van standaard change procedures (SCP's) en standaard incident procedures (SIP's)· Verantwoordelijk voor de transitie van de ITIL methodiek naar de nieuwe omgeving· Interface functie tussen operationeel beheer en service management· Belast met het vertalen van de flow van incidenten en changes naar de beheersorganisatie


Periode maart 2002 - december 2004
Opdrachtgever ASML
Rol Incident/change controller / 2e en 3e lijns support medewerker
Taken &Verantwoordelijkheden · 2e en 3e lijns Client support· 2e lijns server support· Verantwoordelijk voor de opzet en inregeling van een monitoring mogelijkheid· Verantwoordelijk voor 2e en 3e lijns client support changes op het gebied van MS-Windows NT 4.0 en MS-Windows 2003 professional. · Verantwoordelijk voor het begeleiden van 2e en 3e lijns server support changes op het gebied van MS-Windows NT 4.0, MS-Windows 2000 server en MS-Windows 2003 server· Operationeel beheerder in een kantooromgeving met wereldwijd 3500 gebruikers verspreid over 3 grote locaties met ieder diverse sublocaties.· Verantwoordelijk voor het vertalen van verbeterprocessen in overleg met service management.


Periode mei 2001 - januari 2002
Opdrachtgever KPN ESN (Enterprise Solutions Nederland)
Rol 3e lijns support medewerker
Taken &Verantwoordelijkheden · 3e lijns support op een uitfaserende Novell 3.11 omgeving· Ontwikkeling van een werkplek op basis van Windows 2000 server en Windows 2000 professional voor 700 gebruikers verspreid over verschillende locaties. · Aanspreekpunt voor de locale helpdesk inzake 2e en 3e lijns support issues



Periode mei 2000 - maart 2001
Opdrachtgever ASML
Rol Vervangend change controller
Taken &Verantwoordelijkheden · 2e en 3e lijns Client support· Verantwoordelijk voor 3e lijns support changes op het gebied van MS-Windows NT 4.0· Operationeel beheerder MS-Windows NT Client-niveau in een kantooromgeving met wereldwijd 3500 gebruikers· Interface functie tussen operationeel beheer en service management


Periode september 1999 - april 2000
Opdrachtgever Dienst Informatie Voorziening (DIV)
Rol Technisch projectleider en tactisch beheerder
Taken &Verantwoordelijkheden · Verantwoordelijk voor advisering en uitvoering van een migratie naar een nieuwe kantoorautomatiseringsomgeving voor 150 gebruikers (Netware 5 met Zen technologie) op diverse lokaties· Het geven van adviezen aan de klant m.b.t. de aanschaf van hard- en software· 2e en 3e lijns Server en Client support gekoppeld aan migratie traject· Auteur van documentatie met betrekking tot procedures gebaseerd op de ITIL methodiek


Periode februari 1997 - augustus 1999
Opdrachtgever DSM
Rol Tactisch beheerder, hoofd helpdesk
Taken &Verantwoordelijkheden · Operationeel en tactisch beheerder in een gemengde kantoor- en fabrieksomgeving van 700 gebruikers met 600 PC's· Eindverantwoordelijke richting klant voor het functioneren van de helpdesk (ITIL georiënteerd)· Verantwoordelijk voor aanname van medewerkers· Technisch aanspreekpunt voor een projectteam dat een migratie heeft verzorgd van Novell 3.12/MS-Windows 3.11 naar Novell 4.11/MS-Windows 95· Verantwoordelijk voor adviezen aan de klant m.b.t de aanschaf van hard- en software


Periode december 1996 - januari 1997
Opdrachtgever OCE
Rol Helpdeskmedewerker
Taken &Verantwoordelijkheden · Helpdeskmedewerker 1e en 2e lijnsondersteuning· Gebruikersondersteuning en voorlichting· Verantwoordelijk voor de fysieke netwerk infrastructuur



Periode februari 1996 - november 1996
Opdrachtgever DSM
Rol Helpdeskmedewerker
Taken &Verantwoordelijkheden · Helpdeskmedewerker· Gebruikersondersteuning en voorlichting


Periode februari 1997 - heden
Opdrachtgever Architectengroep HVNA B.V.
Rol IT verantwoordelijke
Taken &Verantwoordelijkheden · Levering van de volledige automatiseringsdienst voor 25 werkplekken bestaande uit 21 Cad werkstations, 4 support stations, 3 servers, 2 plotters en 6 printers· Verantwoordelijk voor de installatie van het volledige serverpark, remote support, netwerkinfrastructuur op basis van windows 2003 server, active directory en windows XP professional· Verdeeld over twee locaties· 1e, 2e en 3e lijn support


Periode April 2002 - heden
Opdrachtgever Pickée Makelaardij B.V.
Rol IT verantwoordelijke
Taken &Verantwoordelijkheden · Levering van de volledige automatiseringsdienst voor 15 werkplekken, 3 servers en 4 printers· Verantwoordelijk voor de installatie van het volledige serverpark, remote support, netwerkinfrastructuur op basis van windows 2003 server, active directory en windows XP professional· Verdeeld over twee locaties· 1e, 2e en 3e lijn support